Kehätieto selvitti kesän aikana toteuttamallaan asiakastyytyväisyyskyselyllä, kuinka se on onnistunut palvelemaan suomalaisia järjestöjä. 

Lähes kaikki kyselyyn vastanneet (96 %) olivat sitä mieltä, että Kehätiedon Kilta-tuoteperhe on auttanut heidän järjestöään parantamaan jäsenpalvelua ja tehostamaan toimintaa. 

”Tämä oli meille erittäin ilahduttava tieto. Järjestöjen menestyminen tässä muuttuvassa ajassa on meille tärkeää, ja haluamme auttaa järjestöjä palvelemaan omia kohderyhmiään”, sanoo toimitusjohtaja Jari Sauvonsaari. 

Kehätiedon tahtotila on olla asiakkaidensa strateginen kumppani, joka Kilta-tuoteperheen avulla auttaa heitä toimimaan tehokkaammin ja vaikuttavammin. Tulosten perusteella tässä on onnistuttu hyvin. 

”Suomalaiset järjestöt ovat meille tuttuja useiden vuosikymmenien ajalta ja olemme tietoisesti kehittäneet toimintaamme niin, että olisimme asiakkaamme hyvin tunteva kumppani. Oli mukava kuulla, että suurin osa vastaajista todella ajatteli näin. Vaikka olemme ohjelmistotalo, teemme töitä sen eteen, että pysymme myös järjestömaailman trendeissä ajan tasalla”, Sauvonsaari kertoo. 

Kyselyssä tunnistettiin myös kehityskohteita. 

”Kyselyssä saatujen kommenttien perusteella asiakkaamme toivovat aiempaa enemmän henkilökohtaisia kohtaamisia ja viestintää siitä, kuinka he voivat hyödyntää jäsen- ja asiakastietokantojaan Kilta-tuoteperheen avulla. Näitä tulemme lisäämään jatkossa entistä enemmän”, Sauvonsaari sanoo. 


Kyselyyn vastanneiden mielikuvia Kehätiedosta: 

Ystävällinen, järjestökentän tunteva, erityisesti jäsen- ja tukijarekistereihin keskittynyt, kotimainen yritys. 

Kehätiedolla ymmärretään hyvin järjestöjen tarpeet. 

Ajan hermolla oleva ja jatkuvasti kehittyvä kotimainen yritys, jonka kanssa meillä on ilo tehdä yhteistyötä. 


Tutustu Kilta-toiminnanohjausjärjestelmään täällä

Lue järjestöjen kokemuksia Kiltasta