Asiakaspalvelu Kilta- ja ohjelmistokehityksen asiakkaille
Kilta-asiakkaanamme saat aina nopeaa ja asiantuntevaa palvelua asiakaspalvelultamme. Haluamme varmistaa asiakkaidemme sujuvan Kilta-järjestelmän käytön sekä edellytykset järjestelmän monipuoliseen hyödyntämiseen järjestön toiminnassa.
Organisaatiosi Kilta-pääkäyttäjänä voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä kaikissa Kilta-järjestelmään liittyvissä asioissa, oli kyse sitten työpyynnöistä tai käyttöön liittyvästä neuvonnasta.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluun ensisijaisesti sähköpostilla, jolloin yhteydenotosta jää molemmille osapuolille kirjallinen dokumentti.
Jos et ole organisaatiosi pääkäyttäjä, olethan ensin häneen yhteydessä ennen yhteydenottoa asiakaspalveluun.
Lähetettyäsi viestin Kilta-asiakaspalveluun saat sähköpostiisi ensin automaattisen vahvistusviestin tiedoksi palvelupyyntösi vastaanottamisesta.
Asiantuntevan asiakaspalvelutiimimme jäsen ottaa asiasi käsittelyyn ja vastaa sinulle henkilökohtaisesti mahdollisimman pian (organisaationne palvelusopimuksen aikarajan puitteissa).
Tarvittaessa asiakaspalvelu siirtää viestisi eteenpäin asiaa Kehätiedossa hoitavalle henkilölle. Näin varmistut siitä, että saat parhaan osaamisen käyttöösi ensiyhteydenotosta lähtien.
Asiakaspalvelu on tarkoitettu Kilta-sopimusasiakkaidemme käyttöön. Muut yhteystietomme löydät Yhteystiedot-sivulta.
”Tuki kehittämiselle jatkuu myös projektin valmistumisen jälkeen.”
Lue asiakkaamme Koneyrittäjien liiton kokemuksia Kilta-toiminnanohjausjärjestelmästä.
Helpdesk IT-tukiasiakkaille
Tarjoamme nopeaa ja luotettavaa apua Helpdesk-sopimusasiakkaillemme työasemaongelmissasi ja muissa vikatilanteissa.
Toimi ongelmatilanteissa seuraavien ohjeiden mukaisesti.