Skip to main content
Sulje
  • Etusivu
  • Kilta-jäsenrekisteri
  • IT-tukipalvelut
  • Ratkaisut
    • Henkilöjärjestöt
    • Ammattiliitot
    • Varainhankintajärjestöt
    • Yrittäjä- ja työnantajajärjestöt
  • Asiakkaat
  • Kehätieto
  • Työpaikat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
HELPDESK
  • Etusivu
  • Kilta-jäsenrekisteri
  • IT-tukipalvelut
  • Ratkaisut
    • Henkilöjärjestöt
    • Ammattiliitot
    • Varainhankintajärjestöt
    • Yrittäjä- ja työnantajajärjestöt
  • Asiakkaat
  • Kehätieto
  • Työpaikat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot

Asiakaspalvelu Kilta- ja ohjelmistokehityksen asiakkaille

Kilta-asiakkaanamme saat aina nopeaa ja asiantuntevaa palvelua asiakaspalvelultamme. Haluamme varmistaa asiakkaidemme sujuvan Kilta-järjestelmän käytön sekä edellytykset järjestelmän monipuoliseen hyödyntämiseen järjestön toiminnassa.

Organisaatiosi Kilta-pääkäyttäjänä voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä kaikissa Kilta-järjestelmään liittyvissä asioissa, oli kyse sitten työpyynnöistä tai käyttöön liittyvästä neuvonnasta.

Kilta-asiakaspalvelu auttaa sinua:

  • käyttöneuvonnassa
  • uusissa työtilauksissa
  • korjauspyynnöissä
  • vikatilanteissa

osoitteessa:

ohjelmistot@kehatieto.fi

(puhelimitse 010 835 4448, arkisin klo 8-16).

Palveluprosessimme etenee seuraavasti:

  • Otathan yhteyttä asiakaspalveluun ensisijaisesti sähköpostilla, jolloin yhteydenotosta jää molemmille osapuolille kirjallinen dokumentti.
  • Jos et ole organisaatiosi pääkäyttäjä, olethan ensin häneen yhteydessä ennen yhteydenottoa asiakaspalveluun.
  • Lähetettyäsi viestin Kilta-asiakaspalveluun saat sähköpostiisi ensin automaattisen vahvistusviestin tiedoksi palvelupyyntösi vastaanottamisesta.
  • Asiantuntevan asiakaspalvelutiimimme jäsen ottaa asiasi käsittelyyn ja vastaa sinulle henkilökohtaisesti mahdollisimman pian (organisaationne palvelusopimuksen aikarajan puitteissa).
  • Tarvittaessa asiakaspalvelu siirtää viestisi eteenpäin asiaa Kehätiedossa hoitavalle henkilölle. Näin varmistut siitä, että saat parhaan osaamisen käyttöösi ensiyhteydenotosta lähtien.

Asiakaspalvelu on tarkoitettu Kilta-sopimusasiakkaidemme käyttöön. Muut yhteystietomme löydät Yhteystiedot-sivulta.

”Tuki kehittämiselle jatkuu myös projektin valmistumisen jälkeen.”

Lue asiakkaamme Koneyrittäjien liiton kokemuksia Kilta-toiminnanohjausjärjestelmästä.

Helpdesk IT-tukiasiakkaille

Tarjoamme nopeaa ja luotettavaa apua Helpdesk-sopimusasiakkaillemme työasemaongelmissasi ja muissa vikatilanteissa.

Toimi ongelmatilanteissa seuraavien ohjeiden mukaisesti.

1. Soita Kehätiedon Helpdesk-numeroon 010 835 4444 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@kehatieto.fi.

2. Lataa koneellesi etäyhteysohjelma alla olevasta linkistä. Ohjelman avulla järjestelmäasiantuntijamme saa etäyhteyden työasemaasi.

Lataa etäyhteysohjelma (PC)

Lataa etäyhteysohjelma (Mac)

3. Ohjelma muodostaa ID-numeron. Kerro tämä järjestelmäasiantuntijalle, jotta yhteyden muodostuminen onnistuu.

”Tukea saa aina, kun sitä tarvitsee”

Lue Kriminaalihuollon tukisäätiön kokemuksia Kehätiedon IT-tukipalvelusta.

Yhteystiedot

Kehätieto Oy

Kehätieto Oy
Sturenkatu 16, 00510 HELSINKII

Keskus: 010 835 4400
Järjestelmätuki: 010 835 4406
HelpDesk: 010 835 4406

Tarkemmat yhteystiedot

Palvelevien järjestöjen paras kumppani

 

Valikko

  • Etusivu
  • Kilta-jäsenrekisteri
  • IT-tukipalvelut
  • Ratkaisut
  • Asiakkaat
  • Kehätieto
  • Työpaikat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot