Skip to main content
Sulje
  • Etusivu
  • Kilta-jäsenrekisteri
  • IT-tukipalvelut
  • Ratkaisut
    • Henkilöjärjestöt
    • Ammattiliitot
    • Varainhankintajärjestöt
    • Yrittäjä- ja työnantajajärjestöt
  • Asiakkaat
  • Kehätieto
  • Työpaikat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot
HELPDESK
  • Etusivu
  • Kilta-jäsenrekisteri
  • IT-tukipalvelut
  • Ratkaisut
    • Henkilöjärjestöt
    • Ammattiliitot
    • Varainhankintajärjestöt
    • Yrittäjä- ja työnantajajärjestöt
  • Asiakkaat
  • Kehätieto
  • Työpaikat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot

Kilta - Järjestön digitaalinen ydin

Hoida järjestösi rutiinityöt tehokkaasti, aikaa ja vaivaa säästäen. Kilta-toiminnanohjausjärjestelmässä jäsentieto on aina helposti käytettävissäsi. Kiltassa kaikki järjestön prosessit ja tiedot toiminnasta kerääntyvät keskitetysti yhteen järjestelmään.

Jäsenyydenhallinta

Tallenna Kilta-jäsenrekisteriin perushenkilötietojen lisäksi henkilön luottamustoimet, myönnetyt ansiomerkit, lehtitilaukset, laskutushistoria, tapahtumahistoria ja hänelle lähetetyt viestit. Kaikki henkilöitä ja toimintaa koskeva tieto on keskitettynä ja yhteydessä keskenään, eikä pirstaloidu eri tietojärjestelmiin.

Kiltassa jäsentieto on järjestelty järjestösi organisaatiorakenteen mukaisesti. Voit jakaa jäsenyydenhallinnan oikeudet organisaation kaikille tasoille, jolloin tiedot pysyvät ajan tasalla ja niitä voidaan hyödyntää myös piiri- ja yhdistystasolla.

Toiminnanohjaus

Ota käyttöön ratkaisu, jolla luot järjestön toimintaan sujuvia käytäntöjä, tehokasta seurantaa, parempaa jäsenpalvelua ja yhtenäisiä toimintatapoja.

Kilta-toiminnanohjaustyökaluilla ohjaat kaikkia järjestön perusprosesseja: jäsenyyden elinkaaren hallintaa, hakemusprosesseja, tapahtumanhallintaa, varainhankintaa ja tuotemyyntiä.

Kilta on järjestön digitaalinen ydin, jossa kaikki tieto järjestön ja jäsenistön toiminnasta kerääntyy keskitetysti yhteen järjestelmään ja on käytettävissä järjestön kaikilla tasoilla.

Laskutus

Hoida järjestösi laskutus Kiltassa, joka on suunniteltu toimimaan järjestöjen toimintatapoihin sopivalla tavalla. Automatisoidut prosessit tekevät laskutuksesta helpompaa ja nopeampaa.

Hallinnoi kaikentyyppiset laskut Kiltaan sisäänrakennetun myyntireskontran avulla, joka on yhteydessä jäsenrekisteriin. Halutessasi voit myös laatia laskutusaineiston Kiltassa ja siirtää sen järjestön käyttämän taloushallinnon järjestelmään rajapintojen avulla.

Raportointi ja tilastot

Hyödynnä reaaliaikaisia raportteja jäsenistöstä ja järjestösi toiminnasta. Saat arvokasta tietoa päätöksenteon tueksi, jotta voit antaa entistä parempaa jäsenpalvelua sekä kehittää järjestön toimintaa.

Lisäosina liitettävien raportointiratkaisujen avulla voit itse tarkastella jäsentietoa ja toiminnan tunnuslukuja eri näkökulmista. Näin ymmärrät entistä paremmin jäseniänne tai voit havaita mahdollisia kehityskohteita järjestön toiminnassa.

Kilta-tuotemoduulit ja kumppanien ratkaisut

Laajenna järjestösi Kilta-kokonaisuus lisäosilla, jotka tuovat järjestelmään uusia toimintoja esimerkiksi viestinnän ja verkkoasioinnin tavoin.

Kumppaniemme tarjoamat sovellukset ja tiedonhallintapalvelut tarjoavat mahdollisuuden käyttää kehittyneitä ratkaisuja jäsenrekisterin rinnalla. 

Kun järjestönne toiminta kehittyy, Kiltaa voidaan laajentaa mukana palvelemaan uusia toimintamuotoja.

CRM

CRM-lisäosa tuo Kilta-rekisteriin asiakkuudenhallinnan (Customer Relationship Management) ominaisuuksia. Hallinnoi kokonaisia kampanjoita ja seuraa niiden edistymistä tai kirjaa jäsenen ja organisaation tietojen yhteyteen aktiviteetit, jotta pysyt ajan tasalla jäsenen tekemien yhteydenottojen tai neuvontapyyntöjen tilanteesta.

Tapahtumat

Hallitse järjestösi tapahtumia Kiltassa, ja kerää tieto osallistujista ja tapahtumista yhteen järjestelmään. Luo tapahtuma, suunnittele ilmoittautumislomake, julkaise tapahtuma sähköiseen tapahtumakalenteriin ja kerää ilmoittautumiset verkossa. Tapahtumienhallinta voidaan ottaa käyttöön kaikilla järjestön tasoilla yhdistyksistä liittoon.

Lehtirekisteri

Lehtirekisteri-lisäosa sisältää toiminnot sekä maksullisten että jäsenetulehtien tilausten hallintaan. Tilattavia lehtiä voi olla useita, samoin eri hintaisia tilaustyyppejä. Myös lehtitilausten laskutus onnistuu kätevästi, kun laskutustiedot siirtyvät moduulista Kilta- laskutukseen ja -myyntireskontraan.

Palvelupyynnöt

Palvelupyyntöjen hallinta -työkalun avulla keräät useista eri kanavista tulevat jäsenten yhteydenotot yhteen sovellukseen. Voit hallinnoida niitä ja käsitellä avoimet yhteydenotot loppuun, jolloin ne jäävät järjestelmään talteen raportointia varten. Yhteydenoton käsittelyhistoria näkyy myös jäsentietojen yhteydessä, mikä helpottaa tulevia palvelutilanteita.

Ansiomerkit

Digitalisoi ja automatisoi ansiomerkkeihin liittyvät haku- ja myöntämisprosessit. Yhdistys voi hakea jäsenelleen ansiomerkkiä, ja vastuuhenkilöt voivat käsitellä hakemuksen Kilta-jäsenrekisterissä. Tieto myönnetystä ansiomerkistä ja muut myöntämiseen liittyvät tiedot tallentuvat jäsenrekisteriin jäsenen tietoihin. 

Tiedonkeruut

Kerää esimerkiksi jäsenmaksujen perusteena tarvittavia tietoja personoitujen sähköisten lomakkeiden avulla. Jäsenelle lähetetään personoitu linkki, joka avaa esitäytetyn tietolomakkeen. Jäsenen täyttämät tiedot tuodaan Kilta-rekisteriin käsiteltäväksi. Tiedot tallennetaan jäsenen tietoihin.

Tuotemyynti

Myy järjestösi kannatustuotteita tai materiaaleja helposti Kiltan avulla. Tuotemyyntimoduulilla hallinnoit myytävät tuotteet, vastaanotat tilaukset verkkosivuilta sekä käsittelet ja laskutat tilaukset. Tieto jäsenen ostohistoriasta tallentuu jäsenrekisteriin.

Mobiilisovellus

Tarjoa jäsenillesi liiton oma applikaatio, joka korvaa perinteisen jäsenkortin. Kilta-mobiilisovellus on ladattavissa sovelluskaupoista, ja sen avulla jäsenet voivat esimerkiksi päivittää omia yhteystietojaan tai ilmoittautua tapahtumiin. Mobiilisovelluksen ladanneille jäsenille voit myös lähettää push-viestejä mobiililaitteeseen.

Jäsenen verkkoasiointipalvelu

Asiointipalvelussa jäsenet voivat tarkastella ja päivittää omia jäsentietojaan, maksaa jäsenmaksunsa, löytää jäsenetuja ja yhteystietoja. Verkkoasiointipalvelua on helppo käyttää niin tietokoneella kuin mobiililaitteella.  

Kumppaniemme ratkaisut

Survey Monkey

Sähköinen kyselytyökalu, joka poimii vastaajan taustatiedot suoraan jäsenrekisteristä osaksi vastausdataa.

PostNord Strålfors

Laskuaineistojen ohjaus eri jakelukanaviin esimerkiksi e-laskuiksi, sähköpostilaskuiksi ja paperilaskuiksi.

Posti

Jäsenrekisterin sisältämien osoite- ja henkilötietojen automaattinen päivitys postinsaajarekisteristä.

Mailjet

Uutiskirjetyökalu, johon voidaan liittää postituslistat suoraan Kiltasta. Tarjoaa myös viestiautomatiikan eli automaattisesti lähetettävät sähköpostikirjeet.

Mobilepay

Mobiilimaksamisen väline, joka mahdollistaa myös toistuvat maksut eli kuukausilahjoittaminen.

Paytrail

Verkkomaksulisäosa, joka mahdollistaa mm. verkossa tehtävän tuotemyynnin, lahjoitukset ja jäsenmaksut.

Bisnode

Jäsenrekisterin tietojen rikastaminen pohjautuen väestötietojärjestelmästä saataviin tietoihin.

Bookit

Älykkäät tekstiviestit jäsenille viestimiseen ja kaksisuuntaisten kyselyiden tekemiseen.

Lianamailer

Helppokäyttöinen uutiskirjetyökalu yhdistyskäyttöön.

Signicat

Vahva tunnistautuminen hyödyntäen verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

Integraatiot ja rajapinnat

Kiltan laajat ja vakiomuotoiset rajapinnat mahdollistavat tiedon kaksisuuntaisen siirtämisen järjestöjen yleisesti käyttämiin tietojärjestelmien, esimerkiksi verkkosivuston tai taloushallinnon järjestelmien, ja Kiltan välillä. 

Käyttöönotto ja koulutus

Käyttöönottoprojekti tehdään aina vakioidun mallin mukaan, jotta se sujuisi mahdollisimman hallitusti ja aikataulussa.

Perehdymme järjestönne toimintaan ja prosesseihin, jotta voimme asettaa järjestelmän toimimaan teille oikealla tavalla. Tämän jälkeen siirrämme olemassa olevat jäsentiedot Kiltaan.

Ylläpidetään Suomessa

Järjestösi tiedot ovat turvassa laadukkaassa suomalaisessa konesalissa.

Hyvää palvelua.

Asiakastiimimme huolehtii, että palvelupyynnöt ja vikailmoitukset käsitellään nopeasti.

Fiksuja ratkaisuja

Olemme auttaneet satoja järjestöjä toimimaan vaikuttavammin ja tehokkaammin. 

HALUAISITKO TUTUSTUA PAREMMIN RATKAISUUMME?

Täytä yhteystietosi alla olevaan lomakkeeseen, niin otamme sinuun yhteyttä tuote-esittelyn tiimoilta. Yhteydenottopyyntö ei sido sinua mihinkään.

Yhteystiedot

Kehätieto Oy

Kehätieto Oy
Sturenkatu 16, 00510 HELSINKII

Keskus: 010 835 4400
Järjestelmätuki: 010 835 4406
HelpDesk: 010 835 4406

Tarkemmat yhteystiedot

Palvelevien järjestöjen paras kumppani

 

Valikko

  • Etusivu
  • Kilta-jäsenrekisteri
  • IT-tukipalvelut
  • Ratkaisut
  • Asiakkaat
  • Kehätieto
  • Työpaikat
  • Ajankohtaista
  • Yhteystiedot