Kehätiedon Helppi -palvelussa Kehätiedon asiantuntijat auttavat toimiston käyttäjiä päivittäisissä ongelmissa. Helppi-asiakkaamme ovat oikeutettuja soittamaan Kehätiedon Helpdesk -numeroon, jossa asiantuntijamme auttaa välittömästi ja ottaa tarvittaessa etäyhteyden kyseisen henkilön työasemaan. Suurin osa ongelmista saadaan ratkottua etäyhteyden avulla eikä käyntiä asiakkaan tiloihin tarvita.

Kehätieto Helppi -palvelu

Päätelaitetuki

Kehätiedon asiantuntijat auttavat HelpDesk-numerossa toimiston käyttäjiä työasemiin, tabletteihin ja mobiililaitteisiin liittyvissä päivittäisissä haasteissa. 

Etähallinta ja lähituki

Nopeimmin apua saa soittamalla Kehätieto HelpDesk -numeroon, jossa asiantuntijamme auttaa etänä ongelmatilanteen ratkaisussa. Tarvittaessa tulemme paikan päälle korjaamaan tilanteen.

Dokumentointi

Tarjoamme sopimusasiakkaidemme käytöön laiterekisteriä, jossa hallinnoidaan keskitetysti IT-laitteiden tietoja.

Laite- ja lisenssimyynti

Kauttamme voi hankkia helposti niin laitteet, pilvipalvelut kuin lisenssitkin. Toimimme useiden laite- ja palveluntarjoajien kumppanina, kuten HP, Lenovo, Microsoft, Symantec, F-Secure ja Adobe.

 

Haluatko kuulla lisää?

 

Haluatko kuulla lisää ratkaisuistamme järjestösi toiminnanohjaukseen?

 

Jätä yhteydenottopyyntö
Katso yhteystietomme

 

Oikea kumppani isoille asioille

 

Suomen kokenein järjestöjen it-palveluyritys Kehätieto on palvellut järjestöjä jo yli 25 vuoden ajan. Lue lisää ratkaisuistamme!

 

Tutustu ratkaisuihimme

Jokaisen toimivan järjestön takana