SUOMEN VUOKRANANTAJIEN KILTA

  • jäsenrekisteri
  • jäsenen aktiviteetit ja luottamustoimet
  • jäsenlaskutus
  • verkkolaskutus PostNordin kautta
  • raportointi
  • lehtirekisteri
  • integraatio nettisivuille, jossa mm. liittymislomake
  • jäsenten asiointipalvelu

 

Suomen Vuokranantajat ry edustaa yli 19 000 jäsentään, jotka ovat yksityisiä vuokranantajia. Kilta-toiminnanohjausjärjestelmä mahdollistaa parhaan mahdollisen palvelun tarjoamisen jäsenille.

Järjestö pyrkii auttamaan jäseniään heidän vuokraustoiminnassaan niin, että yhteisönä he voisivat olla samalla viivalla suurten vuokranantajatahojen kanssa, toiminnanjohtaja Sanna Hughes kertoo.

- Tarjoamme jäsenillemme esimerkiksi juridiikan ja asuntomarkkinoiden asiantuntijuutta ja teemme yhteistyötä päätöksentekijöiden kanssa.

Yhteydenotot tallentuvat Kiltaan

Hyvä palvelu on tärkeää Suomen Vuokranantajille, ja järjestö toivoo olevansa helposti lähestyttävä. Soittaminen puhelinneuvontaan on edelleen yleisin jäsenten yhteydenottotapa: noin 75 prosenttia juridisesta neuvonnasta annetaan puhelimessa, loput verkon kautta.

Yhteydenotot rekisteröidään Kilta-toiminnanohjausjärjestelmään, josta voidaan seurata niiden kehittymistä ja sitä, mistä aiheista jäsenet ovat eniten yhteydessä. Puhelinsoiton alussa soittajan tiedot voidaan hakea Kilta-rekisteristä numeron perusteella.

- Siksi Kilta on meidän tärkein työkalumme lakineuvonnassa.  Se on tosi kätevä myös sen seuraamisessa, kuinka monta yhteydenottoa kukin meistä on hoitanut, Hughes kiittelee. 

Reiluus ja rehellisyys tärkeää

Sähköinen neuvonta on Suomen Vuokranantajilla lisääntymään päin. Sen etuna on, että vastauksen voi tallentaa ja hyödyntää myöhemmin. 

- Kuten suuret vuokranantajayritykset, mekin haluamme ylittää jäsenten odotukset. Haluamme myös olla hyvien ja inhimillisten vuokranantajien yhteisö, joka puolustaa reiluutta ja rehellisyyttä.

Tässä on varmastikin onnistuttu, sillä 96 prosenttia Vuokranantajien jäsenistöstä suosittelisi järjestöä muille. Myös jäsenkasvu on ollut viime aikoina voimakasta.

Tämä edellyttää järjestöltä jatkuvaa toiminnan kehittämistä, jotta he pystyisivät jatkossakin palvelemaan jäseniään erinomaisesti.

Uutena palveluna Suomen Vuokranantajat on ottanut käyttöön chatin, jossa jäsenten kysymyksiin vastaa myös tekoälyä hyödyntävä virtuaalinen robotti, Miubotti. Se vastaa yleisimpiin kysymyksiin myös iltaisin tai viikonloppuisin, ja ohjaa tarvittaessa kysymyksen ihmisasiantuntijalle.